Nowy numer magazynu „Mercedes me” już do czytania i pobrania.

Głównym tematem najnowszego wydania magazynu „Mercedes me” są technologie z duszą – rozwiązania, dzięki którym samochody stają się bardziej indywidualne i mogą się z nami komunikować, o czym opowiada m.in. futurolog Mercedes-Benz. O przyszłości wysokich osiągów spod znaku gwiazdy można przeczytać w wywiadzie z szefem Mercedes-AMG Philippem Schiemerem, który przyjechał na obchody 55-lecia marki do gdańskiego AMG Brand Center. Słynny polski skialpinista Andrzej Bargiel przybliża tu i teraz, pisząc o zmianach klimatycznych widocznych niemal gołym okiem. Magazyn zabiera też swoich Czytelników w podróż w poszukiwaniu wyciszenia pośród zrównoważonej architektury – za kierownicą całkowicie elektrycznej biznesowej limuzyny EQE. Nowy numer można bezpłatnie pobrać w postaci pliku PDF tutaj: http://mb4.me/Mme_magazyn


Zaawansowane technologie Mercedes-Benz służą poprawie wydajności, komfortu i bezpieczeństwa samochodów, ale coraz częściej nadają im też... pierwiastek emocjonalny. Pozwalają nam komunikować się z autem i kreować jego indywidualną osobowość. Co czeka nas w przyszłości? O tym na łamach magazynu opowiadają Danny Shapiro, wiceprezes działu motoryzacyjnego firmy NVIDIA, oraz Alexander Mankowsy, futurolog Mercedes-Benz. Obaj zawodowo zajmują się technologiami przyszłości, ale równocześnie pasjonują się historią. Wspólnie dyskutują o samochodach jutra oraz o tym, co łączy empatię z autonomiczną jazdą.


Z okazji 55. urodzin Mercedes-AMG prezes sportowej marki Philipp Schiemer przyjechał z do Gdańska, do pierwszego w Europie AMG Brand Center. W wywiadzie opowiada o swoich prywatnych motoryzacyjnych fascynacjach, o inwestowaniu w samochody oraz o najgorętszym przyszłościowym trendzie w segmencie luksusowych aut.


A jeśli o luksusie mowa – w magazynie nie zabrakło też Maybacha. Belinda Günther, szefowa działu kolorystyki i wykończenia Mercedes-Benz, przybliża modowe inspiracje w prototypowym modelu Mercedes-Maybach Haute Voiture. Jego wnętrze zdobią wysokiej jakości tkanina bouclé, delikatna skóra nappa oraz ręcznie nabijane ćwieki, które wprowadzają do świata samochodów zupełnie nowy wymiar personalizacji.


W tekście „Znikający lodowiec” Andrzej Bargiel pisze o widocznych niemal gołym okiem zmianach klimatycznych w Himalajach i alarmuje, że z Mount Everestu za jakiś czas w ogóle nie będzie możliwości zjechania na nartach.


Magazyn proponuje swoim Czytelnikom również wyciszającą podróż nowym EQE do Norwegii. Architektka Line Solgaard opowiada o zrównoważonej architekturze, roli światła i naturalnych materiałów w konstruowaniu nowoczesnych domów oraz o zasadzie „buduj mniejsze, ale mądrze”.


Tym, którym brakuje pomysłów na świąteczne prezenty, magazyn podsuwa szereg świątecznych inspiracji. Wśród nich ekskluzywne akcesoria sygnowane przez Mercedes-Benz.


Nie zabrakło także kącika historycznego. Nowy magazyn „Mercedes me” przypomina sylwetkę Mercedesa 190 E 2.5-16 Evolution II, pieszczotliwie zwanego EVO II, oraz serię spektakularnych sukcesów Baby-Benza w wyścigach DTM. Żaden inny samochód – ani wcześniej, ani później – nie wygrywał częściej, nie punktował lepiej, nie miał więcej najlepszych czasów okrążeń ani nie był dłużej na prowadzeniu w DTM niż EVO II.


Polska edycja magazynu „Mercedes-Benz me” poza wydaniem papierowym jest bezpłatnie dostępna w internecie, w postaci pliku PDF, pod adresem http://mb4.me/Mme_magazyn